vrijdag 7 juli 2017

♡ Riviera Maison: Summer Island


Nadat ik het preSUMMER Collection Magazine van Riviera Maison zag verschijnen online bedacht ik me dat ik nog één blogbericht had staan over deze gave Zomer Collection.
En dit blogbericht ga ik je vandaag fijn laten zien, heb je trouwens het online Magazine al bewonderd, moet je echt even doen, zo leuk weer!
Klik HIER! en bewonder het online preSUMMER Magazine, je kunt er van alles vinden en vooral wat voorproefjes wat je kan verwachten.

Nu hoor ik je bijna denken, huh? Maar de SALE is ingegaan toch, waarom nog een nieuwe Collection doorvoeren?!
Dat is wat Riviera Maison sterkt maakt en ze vorig jaar mee begonnen zijn en wat super goed loopt/werkt, ongeveer elke maand krijgen ze in de Stores nieuwe producten/artikelen aangeleverd die staan voor een bepaald thema.
Het eerste thema voor de Lente was SYLT, klik HIER! en bewonder het blogbericht en als je daarbij de artikelen wilt bekijken klik dan HIER!, het tweede thema voor de Lente was Los Cabos, klik HIER! voor het blogbericht en HIER! om de artikelen te shoppen.
Het laatste blogbericht wat ik plaatste over de nieuwe Collection was al een voorproefje op de Zomer, namelijk de Collection Cote d`Azur, klik HIER! en bewonder het blogbericht.
Het laatste blogbericht hoort eigenlijk helemaal bij dit blogbericht, deze is ook te zien in in het preSUMMER online Magazine.

Het laatste thema voor de nieuwe Collection Zomer kreeg de naam Summer Island.
Alleen de naam vind ik al veelbelovend en heerlijk om uit te spreken, echt een Zomers-gevoel geeft het, vind je ook niet?!
Geïnspireerd door het ultiem relaxen op een Zomers eiland is deze nieuwe Summer Collection tot stand gekomen.
De lichte en natuurlijke tinten in Flax, Beige en Roomwit geven de zee en zandstranden weer.
Patronen van palmbladeren en het gevlochten jute roepen het gevoel op van een luxe vakantieplek aan het strand van een onbewoond eiland.

Een heerlijke Collection die vanaf begin juli in de Stores ligt en die je daar heerlijk kunt bewonderen.
De nonchalante Summer Island Collection is een exclusieve textielcollection die uiteenloopt van verfijnde placemats en strandkussens tot soepele dekens.

Ga lekker achterover liggen en droom weg naar een ver oord..




Zie je het plankje waaraan de kwastjes hangen `voor de zanderige tenen`, hoe leuk is dat?!
Dit zag ik overigens, als creatieveling, ook het eerste bij binnenkomst, echt een eyecatcher!
En het tasje wat eraan hangt is ook super hip, het lijkt me gemacrameed (of hoe je dat ook typt/zegt).
Een echt heerlijk strandtasje, daarnaast heeft Riviera Maison weer nieuwe tassen in de Collection ontworpen, echte strandtassen waarin je handig je `natte` zwemkleding kunt opbergen.
Ook is er een super schattig rattan tasje ontworpen in hartvorm, echt te lief!
Al met al een super leuke en mooie Collection om een kijkje te gaan nemen.

Riviera Maison gaat meer de industriële kant op  en laat ik dat nou net niet heel erg vinden, ik vind het wel mooi het strakke tussen het landelijk.
Zoals hierboven op beeld, een landelijk stoel met een strak, industrieel bijzettafeltje, dat matcht toch opperbest?!
Ook bij ons in de woonkamer gaan we meer deze kant op, we zijn allebei dol op Riviera Maison en deze stap die Riviera Maison maakt komt ook echt tot leven bij ons.
Hierover snel meer!

Een poosje terug waren de VIP NIGHT kaarten te bestellen online bij Riviera Maison en jawel, Manlief en ik hopen daar heen te gaan, we zijn benieuwd hoe we het samen gaan vinden?!
Wie weet maak ik foto`s en laat ik je mee genieten, even zien of het lukt!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Deze blogpost is NIET gesponsord!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg!
    Heerlijke zomerse foto's en zo leuk dat gemacramede tasje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf hé?! Ik wordt er zelf ook echt vrolijk van, idd lekker zomers!

      Verwijderen
  2. Mooie en leuke foto's. Ik krijg zin in zon, zee en strand!

    Fijn weekend,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!