woensdag 6 december 2017

♡ TRIP: Bloggers-event Riviera Maison X Furnlovers,..


Afgelopen zaterdag was ik uitgenodigd door Riviera Maison op het Bloggers-event `Riviera Maison X Furnlovers. Dit event werd georganiseerd door Riviera Maison, Furnlovers en Social Connectors Agency. Ontzettend gezellig en leuk en ik had er uiteraard super veel zin in om te gaan. Het Bloggers-event werd gehouden in het hoofdkantoor van Riviera Maison, waar tegelijkertijd de nieuwe Collection gepresenteerd werd. Echt een feestje om daar te mogen komen en zijn. We werden ontvangen door Marielle, mede-eigenaresse bij Furnlovers met een drankje. Daarna mochten we naar boven waar een presentatie werd gehouden door Henk (eigenaar Riviera Maison), Nico (Creatief Directeur Riviera Maison) en door Marielle (zie beeld hieronder). Henk vertelde ons hoe Riviera Maison tot bloei is gekomen en Marielle vertelde ons wat Furnlovers/Social Connectors Agency kan betekenen voor je als Blogger. Heel interessant allemaal, wil je meer informatie over wat Social Connectors Agency allemaal voor jou kan betekenen, klik dan even HIER! en wie weet is het wat voor je als Blogger.

Kom ik neem je mee..




Het was een grote groep, ongeveer 80 vrouwen bij elkaar, een echt gekakel van jewelste kun je wel zeggen, maar o zo gezellig en leuk. Nadat we geluisterd hadden na de presentaties mochten we beneden de showroom bekijken. Oh, ik was zo benieuwd, ik had al stiekem een beetje rond gekeken en mijn favoriete opgeslagen, maar ik zag natuurlijk nog veel meer en mijn lijstje werd weer lang.
De nieuwe Collections zijn voor de Spring/Summer 2018, dit duurt nog wel even, maar ik vond het heerlijk om al in deze sfeer rond te wandelen, ik houd zoveel van de Lente en Zomer. Ik heb maar liefst 5! nieuwe Collections gezien. De Collection Pure Spa Resort spreekt me het meeste aan, door het gebruik van verschillende groentinten en de bladmotieven op kussens en accessoires. Daarnaast vind ik de Collection City Hotel ook erg mooi, door het gebruik van strakke materialen en mijn favoriete stoeltje werd erin gestyled (zie vlog). En ja, de Collection State RM Travel staat ook bij mijn favoriet door het kussen met het VW busje erop, zo tof! Daarnaast zijn er nog twee Collections die mij minder aanspreken door het gebruik van de, voor mij, harde blauwkleuren, Bay en Formentera Palm Tree. Er zitten in deze Collection prachtige items, zoals het schelpendoosje, de anker in het rotan en stof en vast nog meer, maar mijn favoriet is de Collection Pure Spa Resort! Binnenkort meer hierover op mijn blog.

Hieronder plaats ik de vlog die ik maakte van dit toffe Bloggers-event. Ik zal het leuk vinden als je het duimpje omhoog aanklikt en abonneert op mijn kanaal. Veel kijk- en luisterplezier!


En wat vind je van de nieuwe Collection bij Riviera Maison, ik ben benieuwd naar je reactie, plaats deze gerust onder dit blogbericht!

Tussendoor op het Bloggers-event was er genoeg tijd om fijn bij te kletsen, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik echt niet iedereen kende en ik ook niet echt iemand ben om naar iedereen toe te stappen. Toch heb ik wel wat bekende gezien en ja, ben ik ook naar bekende toegestapt, omdat ik het super leuk vond dat diegene er ook waren en om ze in het `eggie` te ontmoeten.
Door één van de gasten liet ik mezelf fotograferen in de prachtige beach-stoel van Riviera Maison, zo leuk en zo`n fijn Zomers-sfeertje, heerlijk!


En bij het naar huis gaan stond er een goed-gevulde-Goody-Bag klaar en of die goedgevuld was, echt wel! Zo leuk! Bij thuiskomst wilde ik gelijk kijken natuurlijk, maar we hadden nog een feestje, dus eerst daarheen en nadat we daarvan thuis gekomen waren mocht ik kijken, hihi! Een feestje om uit te pakken, in de GoodyBag zat een prachtige kaars in een prachtig doosje verpakt, een poster vanuit de Design Schuur, wist ik trouwens niet dat Marielle ook een webshop had, nu dus wel, klik HIER! om een kijkje te nemen. Daarnaast zat er het Magazine van Riviera Maison in, een cadeaubon van Riviera Maison en een cadeaubon van Eyoba en bij het event stonden deze schattige waterflesjes, waarvan ik er ook één mee nam. Lekker verwend hé?! Ik geniet er zo van, van deze feestjes!

Binnenkort meer over de nieuwe Collections voor de Spring/Summer 2018 van Riviera Maison!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie


www.rivieramaison.nl/www.furnlovers.nl
Dit blogbericht is GESPONSORD door Riviera Maison & Furnlovers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter laat!